Tuesday 5 August 2014

Boleh ke pakai Sabun Seri Emas untuk badan??


Admin ditanya oleh beberapa pengguna Sabun Seri Emas, samada sabun Seri Emas boleh diguna untuk mandian. Mungkin selepas merasa lega apabila diguna sebagai pencuci muka, dorang nak test di badan pula.
Mungkin ada juga mengalami masalah resdung yang sama, ada jerawat di badan terutama sekali di belakang badan, dan kadangkala rasa gatal merenyam2, asyik nak menggaru saja. Tambah-tambah bila silap makan; makan sotong, udang etc.
Kadangkala, pantang berpeluh maka semakin merenyam tak terkata nak menggaru, kan..

So..boleh guna tak sabun Seri Emas?
Boleh! InsyaAllah dapat relief rasa gatal merenyam tu.  

Ada seorang customer yang kulitnya alergik dengan air udang. Selepas bersihkan udang, mesti kegatalan tangan dari hujung jemari sampai kesiku. Memang tak tahan katanya. Dia guna sabun Seri Emas pada tangan, lepas tu rasa gatal tu surut. Dah dapat tips nak selsaikan masalah gatal kerana air udang secara kebetulan katanya.

Sabun Resdung Seri Emas sesuai utk badan..
-bagi yang ada jerawat belakang badan, resdung kuat tu..blh guna sabun Seri Emas di badan dan di muka, insyaAllah kesannya lebih segera.
-bagi yang ada ruam kulit (ruam ni naik apabila silap makan), boleh gunakan sabun ni
-kalau ada kesan parut di badan pun boleh pakai, sbb pati delima dalam sabun Seri Emas berfungsi memudarkan parut agar kulit jadi sekata

Cara penggunaannya;
Basahkan kulit badan, Buihkan sabun Seri Emas kemudian sapu di kulit. Biarkan 5 minit (utk kulit badan, jika kulit kering cukup sekadar 2-3minit ye)
Kemudian bilas dengan air.

Nak order? SMS kod ini, admin akan bagi special price + freebies lagi :)
SMS <SE99> hantar ke 013-6065600
<<< Limited Offer!! Siapa cepat dia dapat >>>

No comments:

Post a Comment